Foto nr: 2116 X
Foto nr: 2116
2016-11-22, wtorek Z rana na stacji pojawiły się ciężarówki ze świeżymi podkładami, które koparka przerzucałą na wagony. Z prawej widać robotników podczas odkręcania śrub na 3. torze. Tak tylko się zastanawiam, po co im te drewniane sztuki. Czyżby tor stykowy miał być wynikiem rewitalizacji?

Szczegóły

Autor:
MG
Miejscowość:
Tagi:
Data dodania:
Uwagi:
Odsłon:
774
Nazwa pliku:
IMG_9154.jpg
Bezpośredni link do zasobu:
KK // 2016-11-23, środa (23:43:39)

Podkładów drewnianych ze względu na cenę obecnie się nie stosuje ale jest kilka wyjątków gdzie tylko i wyłącznie drewno jest stosowane są to obiekty inżynieryjne (mosty,wiadukty,estakady itp.) oraz na łukach o małym promieniu r<300 tam wymagany jest większy prześwit między szynami w drewnie sobie w dowolnym miejscu otwów wywiercisz w strunobetonie już nie.
Biały65 // 2016-11-24, czwartek (16:10:58)

Podkłady drewniane używa się też na rozjazdach, pewnie takie będzie miał zastosowanie.
MG // 2016-11-24, czwartek (17:22:52)

Właśnie rozjazd zostawili. Snuję przypuszczenie, że wstawią nowe podkłady, a szyny stare, bo nie są mocno dobite, ani stare (80-te lata) i będą na stykach kłaść drewno.
<^> // 2016-11-24, czwartek (20:33:29)

Teraz rozumiem czemu witryna ma nazwę mohrungen.
KK // 2016-11-24, czwartek (23:39:41)

Pod rozjazdy to fachowo nie są podkłady a podrozjazdnice i też wychodzi się z drewna na rzecz strunobetonu cena dobrego twardego drewna to dla PLKi cena z kosmosu kiedyś z Afryki heban sprowadzano ale to za dobrych i bogatych czasów PKP.


Ostatnia aktualizacja: 2024-10-01
Projekt i wykonanie: DrezynSoft
SyZyFik wersja 3.0.0
© MG 2011-2024

Podstronę załadowano w 0.0463 sekundy.

ajax