SF // 2022-10-10, poniedziałek (16:12:36)
Przymusowy postój na co najmniej 2 godziny a często i dłużej. Zależy od humoru prokuratora i od tego jak szybko ma ochotę odwiedzić miejsce wypadku. Jeśli jest weekend może przyjechać dopiero po kilku godzinach. Bez niego pociąg nie ruszy w dalszą drogę.
MG // 2022-10-10, poniedziałek (18:51:35)
No tu akurat doszły meldunki radiowe ze straży, że Prokuratura nie była konieczna, ale postój wyniósł mimo to 2,5h.
1986Andy // 2022-10-11, wtorek (23:47:38)
Sam skład zapewne blokował tor właściwy z Ostródy do Olsztyna przez 2,5 godziny. Blisko 100 zakładników w 3 celach EN57-1435 po ok. 1,5 godziny gnicia zostało warunkowo zwolnionych do najbliższego pociągu rozkładowo zmierzającego drogą żelazną na Olsztyn. Tym pociągiem był IC3522 "Sienkiewicz" Kraków Główny 9:30 - Olsztyn Główny 16:52 prowadzony jednostką Stadler Flirt 3 generacji. Po prawidłowym odebraniu rozkazu pisemnego pociąg IC podjechał do wyznaczonego hektometra linii kolejowej 353, przy łuku na ul. Olsztyńskiej, na wysokości schroniska dla zwierząt, a następnie podjął pasażerów R90103 i w jego zastępstwie obsłużył nie swoje przystanki: Stare Jabłonki, Biesal, Unieszewo, Olsztyn Śródmieście.
SF // 2022-10-13, czwartek (12:29:09)
Kolejny
samobójca na torach. Policjanci zbadali stan trzeźwości 31-letniego maszynisty – mężczyzna był trzeźwy. Zwrot, który nic nie wnosi a budzi złe skojarzenia i przedstawia maszynistę w złym świetle. Poza tym, informacja rodem z raportu policyjnego, wstawiona w kontekst stawia w negatywnym świetle zawód maszynisty. 31-letni maszynista, linia 216 - to już ogromna podpowiedź, kto mógł prowadzić tego Flirta.
SF // 2022-10-13, czwartek (16:06:51)
@MG Prokurator pojawia się zawsze na miejscu śmiertelnego wypadku. W tym przypadku nie mogło być inaczej.
MG // 2022-10-14, piątek (21:01:57)
@SF Dokładnie to samo pomyślałem odnośnie osoby prowadzącej Flirta czytając te dane osobowe.