Ostatnio napisane komentarze


Autor: MG
Komentarzy: 4

Marcin K. // 2016-10-21, piątek (17:48:38)

Kwa! Tu się nie rzucaj, dobra. Decydent wielki mi się znalazł. Phi! I właśnie przez takich jak wy, co mogą sobie palcem kiwnąć i wszystko rozp... Do lekarza, a nie za kolej się brać!

Autor: MG
Komentarzy: 13

Cizar // 2016-10-21, piątek (14:11:55)

Sebastian351 kolesiom? każdy ma swoją wizję na świat i każdy robi po swojemu pozdrawiam "jeden z tych kolesi ";)

Autor: MG
Komentarzy: 2

MG // 2016-10-20, czwartek (23:20:14)

Nie nie. Jeszcze między Gamerkami i Wołownem jest trochę SB.

Autor: MG
Komentarzy: 4

M. // 2016-10-20, czwartek (00:25:59)

@KK: w dni powszednie 3 wagony w zupełności wystarczają. Zawsze można zapytać: lepiej żeby pociąg jeździł na 2, 3 wagonach (vide Drwęca), czy żeby nie jeździł wogóle? Mogę podziałać w kierunku likwidacji krótkich TLK od 2018 roku, ale uważam, że sprawdzają się one dobrze jako służba publiczna.

Autor: MG
Komentarzy: 2

KK // 2016-10-19, środa (22:42:26)

Przytwierdzenie sprężyste szyn aż razi po oczach.To chyba pierwszy odcinek na 220 ze sprężynami ?

Autor: MG
Komentarzy: 4

KK // 2016-10-19, środa (22:40:10)

Ale te trzy pudełka to porażka pociąg który łączy tak duże miasta jak Szczecin czy Gdańsk na trzech pudełkach .A może coś w Gdyni doczepiają ?

Autor: MG
Komentarzy: 4

MG // 2016-10-19, środa (21:11:20)

Stary tor miał po dwa otwory na szynę , czyli razem 4.

Autor: MG
Komentarzy: 4

MG // 2016-10-19, środa (21:06:35)

Tak na moje oko to stan tu jest gorszy jak na Tropy-Elbląg Zdrój. Na 220 też przed 2000 była ostatnia większa konserwacja szlaku. Taka z plaserami.

Autor: MG
Komentarzy: 4

KK // 2016-10-19, środa (20:27:53)

W ostatniej klasie Technikum K.w okolicy tego miejsca kolega kręcił materiał na pracę dyplomową pracowała wtedy przesiewarka tłucznia i podbijarka ale to był 1998r.znając życie od tamtego okresu nikt już pewnie nie dokonywał napraw średnich nawierzchni na 221.Ponoć niedługo ma być gruntowna wymiana całej nawierzchni i tor bezstykowy.No ale co to za linia z której nie słychać stukotu kół..

Autor: MG
Komentarzy: 4

KK // 2016-10-19, środa (20:18:58)

No o takie mi chodzi jak są śruby to otwory muszą w szyjce być a izolowany ma na końcach po trzy otwory czyli razem 6.Szyny do toru bezstykowego z huty wychodzą bez otworów no bo i po co.

Autor: MG
Komentarzy: 4

MG // 2016-10-19, środa (20:01:17)

Jakie otwory to nie dowiem się, bo pocieli a nie rozkręcali. Na styku tak wyglądały.

Autor: MG
Komentarzy: 4

<^> // 2016-10-19, środa (19:26:43)

Sentral ale miło widzieć taaaki skład.

Autor: MG
Komentarzy: 4

Łukasz // 2016-10-19, środa (19:23:34)

Również pozdrawiam. Bardzo przyjemna fota.

Autor: MG
Komentarzy: 1

<^> // 2016-10-17, poniedziałek (21:11:16)

Nie raz widziane to zjawisko łamania...

Autor: MG
Komentarzy: 2

<^> // 2016-10-17, poniedziałek (21:09:38)

Dobrze, że ludzie chociaż chcą mimo to jechać...

Autor: MG
Komentarzy: 2

KK // 2016-10-17, poniedziałek (16:06:18)

Szkoda że nie jest tak jak w Ostródzie gdzie miasto włada budynkiem dworcowym.PLKa oszczędza na wszystkim szczególnie na prądzie.

Autor: MG
Komentarzy: 2

KK // 2016-10-17, poniedziałek (16:01:43)

No to drużynie konduktorskiej grzały się kaso-skanery.

Autor: MG
Komentarzy: 4

KK // 2016-10-17, poniedziałek (15:59:35)

Spokojnie można było odwrócić na drugą stronę .A jak był tor klasyczny to otwory na śruby łupkowe były ?

Autor: MG
Komentarzy: 2

MG // 2016-10-16, niedziela (22:44:46)

Raczej tak, bo ten co z Olsztyna (ok. 7:45) na Malbork przez Elbląg jedzie też robi kółko i wraca przez Iławę.

Autor: MG
Komentarzy: 2

KK // 2016-10-16, niedziela (22:38:52)

Dziś rano ten numer widziałem na przejeździe w Lubajnach na Regio do Malborka.Czyżby koło zatoczył ?

Autor: MG
Komentarzy: 2

MG // 2016-10-15, sobota (13:36:32)

A z bliska jak z salonu wyglądał :)
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-27
Projekt i wykonanie: DrezynSoft
SyZyFik wersja 3.0.0
© MG 2011-2025

Podstronę załadowano w 0.038 sekundy.

ajax